mandag 12. november 2012



NY BILDEVEGG

Noen ganger (dvs relativt ofte) får jeg lyst
til å gjøre noen endringer her i huset. Denne 
gangen var det veggen over sofaen som "trengte" en
makeover. Alle bildene hadde jeg fra før, bortsett fra
det runde som jeg lagde for anledningen. 


Sommerfuglbildet fra Ikea hentet jeg fra rommet til
eldstejenta (jeg har lovet at hun skal få et nytt bilde)
Det runde bildet er et bambusfat som har fått seg en
omgang med sort beis... og dekortape.



Ah... deilig med noe "nytt"!


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker stilen din. Kan jeg få spørre hvilken farge du har på veggen der? Den var så utrolig fin! Klem fra
    marianneleonora.blogspot.no

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre :) Fargen heter Sort Pepper fra Lady. Tror jeg har glansgrad 5 - matt og fin!

    SvarSlett